Forum Decoupage24

Scrapbooking => Nasze scrapowe dzieła => Wątek zaczęty przez: Maharani w 05 Luty 2009, 16:05:46

Tytuł: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 05 Luty 2009, 16:05:46
Moja pierwsza praca na pograniczu scrapbookingu i decoupage. Nie moglam sie oprzec, by nie wylakierowac okladki na lustro..
Pokazywalam juz ja w galerii decoupage.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 05 Luty 2009, 16:08:44
Pierwsza w moim 40-letnim zyciu Walentynka, na zdjeciu duzo ciemniejsza niz w rzeczywistosci, No i wylakierowana oczywiscie. Nie widac elementow zlotych a szkoda, bo to caly urok tej kartki,
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Iwonka w 05 Luty 2009, 16:52:23
Się nie znam, ale się mi podoba:).
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: dorotes w 05 Luty 2009, 17:27:57
o kurczaczek, a raczej o Maharani ;) Ale mi się to podoba I'w, walentynka pierwsza klasa,a ta pierwsza kartka niesamowicie wygląda, az kusi , żeby spróbować ,ale jak się robie te piękne dziurki w rogach, czyżby specjalne dziurkacze? Gdzie i za ile można je dostac,jak sie nazywaja profesjonalnie?????
Ale ładne...eh...:)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 05 Luty 2009, 22:12:36
Dorotes, dziekuje bardzo!
Dziurki w rogach robione sa dziurkaczami naroznymi lub puncherami- w kazdym sklepie hobbystyczno-decoupagowo-scrapbookingowym do nabycia. Ceny sa rozne, w internecie ciut drozej niz np u mnie na  wsi w sklepie papierniczym.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: carmen w 05 Luty 2009, 22:34:30
Urocza Księga chleba  brawo
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 06 Luty 2009, 19:08:24
Dziekuje Carmen, musze chyba sobie zrobic taka, bo mi przepisy wszedzie sie walaja po kuchni.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: sophie w 06 Luty 2009, 20:51:33
Ksiega chleba jest po prpstu piekna! Mozna wiedziec, skad masz motyw? :D ;)
Fajowe te myszki walentynkowe.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 06 Luty 2009, 21:21:06
Motyw pochodzi z tego bloga zapodanego przez Kuele:

http://thevintagemoth.blogspot.com/2008/10/blog-post.html
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: bajka w 06 Luty 2009, 22:27:33
Katrtka -Walentynka słodka  ;D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: sophie w 07 Luty 2009, 01:25:36
Dziekuje slicznie Maharanii :D 8-0
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 07 Luty 2009, 12:07:58
ale fajna ta kartka walentynkowa - taka wesoła - szkoda, że zdjęcie nie oddaje tego jak wygląda w rzeczywistości, ale i tak mi się podobuje ::)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: adart w 07 Luty 2009, 17:15:32
Księga z przepisami jest wspaniała! Pięknie wyszło Ci połączneie kart i okładek, sznurek wygląda super!
Kartka też śliczna! :) Na początku też wszystko co zrobiłam chciałąm lakierowac :D :D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 07 Luty 2009, 20:35:15

Kejti dziekuje za odwiedziny i pochwale.
Dzieki Adart za mile slowa, ta walentynkowa karteczka powstala niejako przez przypadek, mialam kawalek papieru, na to nakleilam serwetke z myszami, naturalna koleja rzeczy byl lakier na serwetke, a potem zaczelam dorabiac napisy, koronki itd.Ale teraz, gdy juz poogladalam sobie wiecej dziel, zrobilabym ja inaczej. Twoje dziela podziwiam, bo sa przemyslane i bardzo starannie wykonane, a to dla mnie sie liczy najbardziej.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 15 Luty 2009, 15:47:11
Notesiki na karteczki te najmniejsze post it i te kwadratowe. Zanim obmyslilam, jak im dorobic okladki, natrudzilam sie nieco..tyle, ze robienie takich prac nie wymaga takiego oczekiwania na schniecie, poza klejem w strategicznych miejscach.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: adart w 15 Luty 2009, 17:12:59
świetne notesiki!! bardzo mi się podobają :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 15 Luty 2009, 17:28:30
Naprawde? Ciesze sie bardzo! Przycielam juz za dlugie wiazania, balam sie, by nie porobic za krotkich i pierwotnie wasy wyszly za dluuugie.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 15 Luty 2009, 20:09:23
wow :o :o ale super notesiki! zabieram! zabieram!! i jak wykombinowałaś Maharani okładeczki ???
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 15 Luty 2009, 21:38:38
Kejti-
na wiekszy notesik przycielam tekturke ciut wieksza niz rozmiar karteczek 2x po kwadracie oraz waski prostokat na grzbiet i okleilam papierem zielonym zostawiajac malutki odstep miedzy kwadratami a prostokatem grzbietu( by okladka "pracowala") od wewnatrz wykleilam ciemnym papierem, potem udekorowalam okladke, dodalam wiazanie i wkleilam kartki. Nie jest to trudne.
Na mniejszy notesik wycielam prostokat dlugosci 2x szerokosc karteczki plus szerokosc grzbietu plus parenascie mm i wysokosci takiej jak wysokosc karteczki plus parenascie mm, okleilam jak pierwszy. Ozdobilam.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: sophie w 15 Luty 2009, 22:57:31
Masz talent :) Maharani piekne notesy zrobilas. Szkoda, ze zabrane ;)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 16 Luty 2009, 09:28:38
Dzieki Sophie, moze to nie talent, ale dazenie do raz obranego celu :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: maoogosia w 16 Luty 2009, 09:53:58
Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!
Super to wygląda...może zmałpuję?...  ;)  :D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 16 Luty 2009, 10:24:48
dziękuję Maharani za szczegółowy opis :) kto wie - może i ja się skuszę na zrobienie takiego cudeńka ::)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: adart w 16 Luty 2009, 12:35:11
na wiekszy notesik przycielam tekturke ciut wieksza niz rozmiar karteczek 2x po kwadracie oraz waski prostokat na grzbiet i okleilam papierem zielonym zostawiajac malutki odstep miedzy kwadratami a prostokatem grzbietu( by okladka "pracowala") od wewnatrz wykleilam ciemnym papierem, potem udekorowalam okladke

ja moje notesiki też tak okładkuję :D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 16 Luty 2009, 19:32:36
Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!
Super to wygląda...może zmałpuję?...  ;)  :D

To najlepszy komplement, jaki moze mnie spotkac :)

dziękuję Maharani za szczegółowy opis :) kto wie - może i ja się skuszę na zrobienie takiego cudeńka ::)

To naprawde bardzo proste, tylko trzeba dobrze wymierzyc i rowno przycicac tekturke wewnatrz :)

ja moje notesiki też tak okładkuję :D

Ja to bym chciala sie nauczyc oprawiac ksiazki po introligatorsku, ale to wyzsza szkola jazdy chyba-kiedys widzialam prace introligatora, mi sie duzo bardziej podoba praca oprawiona w twarda okladke ksiazkowa niz zabindowana...
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: buziakkk w 19 Luty 2009, 19:18:42
ojej jakie śliczne notesiki ;D koniecznie rób więcej takich cudeniek ;D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 10 Marzec 2009, 12:45:41
Nietypowa( jak dla mnie) kartka z okazji swiat Holi w Indiach. Miala byc mega kolorowa, bo to swieto kolorow
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: carmen w 10 Marzec 2009, 12:53:13
Bardzo mi się podoba-oryginalna.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: adart w 10 Marzec 2009, 16:03:13
śliczna i kolorowa! świetnie wyglądają literki :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 10 Marzec 2009, 19:15:11
nono... jest mega kolorowa :) super!
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 11 Marzec 2009, 10:14:39
Dzieki dziewczyny, obdarowanej tez sie podoba, na razie przez net a oryginal leci -moze dotrzez za 2 tygodnie.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 12 Marzec 2009, 14:02:50
Taka sobie kartke dla przyjaciolki
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 12 Marzec 2009, 14:34:53
no nie taka znowu "taka sobie" - super kolejne dzieło :D
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: carmen w 12 Marzec 2009, 19:13:56
Robisz scrapowe cuda.  :-*
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 12 Marzec 2009, 19:26:31
Dziekuje dziewczyny, jestescie kochane.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: adart w 12 Marzec 2009, 23:38:30
Maharani! z Ciebie jest prawdziwa scraperka ;)
kartka jest cudowna!
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Nika w 13 Marzec 2009, 22:00:54
Śliczna kartka :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 15 Marzec 2009, 14:22:02
Adart, z Twoich ust pochwala to naprawde przyjemnosc. Udalo mi sie nie lakierowac ostatnich kartek, a to juz duzy sukces.
Niko, dziekuje za mile slowa, kazda pochwala uskrzydla.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: nelle w 18 Marzec 2009, 08:32:21
 :choinka: ... ale ładne
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: elka2306 w 27 Marzec 2009, 13:57:55
Obejrzałam całą galerir i jestem pod dużym wrażeniem ,świetne pomysły masz
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 27 Marzec 2009, 17:07:07
Dzieki elka, daleko mi do mistrzyn, a z drugiej strony nie lubie niechlujnosci w pracach, krzywych szwow, wystajacych nitek, prujacej sie koronki....
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 05 Kwiecień 2009, 18:35:51
Kartka swiateczna, jedyna w tym roku, dla mojej kolezanki.
Chcialam wyprobowac technike wyklejania okienka iris folding, oczywiscie nie mialam odpowiedniego papieru, wzielam bibule i wyszlo co widac.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 06 Kwiecień 2009, 13:04:48
i kolejna ładna karteczka ::)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 06 Kwiecień 2009, 13:26:54
Dziekuje Kejti za mile slowa
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 08 Kwiecień 2009, 22:28:19
Zrobilam jeszcze jedna, ale ta jest ostatnia. Jutro ja wysle, zapewne dojdzie po swietach :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Katia w 08 Kwiecień 2009, 22:35:26
Świetne prace. Z przyjemnoscią obejrzałam wszystkie. Gratuluję pomysłów i ich łączenia.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 08 Kwiecień 2009, 22:53:38
Dziekuje Katiu za mile slowa.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: carmen w 08 Kwiecień 2009, 22:57:27
Nie scrapuję więc mogę tylko podziwiać  pomysł i wykonanie.Takie kartki otrzymane na pewno cieszą inaczej.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 08 Kwiecień 2009, 23:00:05
Tez tak mysle. Bo sa robione z mysla o danej osobie. taka dedykowana praca...
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Kejti w 09 Kwiecień 2009, 08:55:36
to prawda - z pewnością miło jest dostać coś co jest zrobione specjalnie dla ...
kolejna ładna kartka - ja bym się z takiej bardzo ucieszyła :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 09 Kwiecień 2009, 20:59:52
Dzieki Kejti,
ja lubie robic rzeczy dedykowane :)
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: inek w 14 Kwiecień 2009, 11:09:08
ładne karteczki i małe notesiki zachwycające,księga wyszła też świetnie!
tyle różnych technik można wykorzystać w scrapach i to mi się właśnie podoba!
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: Maharani w 14 Kwiecień 2009, 11:30:39
Dziekuje Inek,
faktycznie mozliowsci sa nieograniczone. Ogladajac np kartki swiateczne ciezko znalezc 2 identyczne, nawet w serii. Zawsze czyms sie roznia i to jest w nich piekne.
Tytuł: Odp: Nibyskrapy by Maharani
Wiadomość wysłana przez: maoogosia w 14 Kwiecień 2009, 19:50:24
Ostatnie śliczne,ale ta dla przyjaciółki the best!  :D